Klacht: Oud, vies en versleten. Totaal geen prijs/ kwalitieits verhouding

Datum: 8 augustus 2016 10:04:30 CEST
Aan: guestrelations@groupevcp.com
Onderwerp: Boerstra Drachten / cp Zandvoort 320

Geachte heer/ mevrouw,

Van maandag 25 juli tm maandag 1 augustus hebben wij een verblijf gehad op centerparcs, park Zandvoort.
Bij aankomst viel ons meteen op hoe gedateerd het market dome was, en enigszins “viezig,” omdat we rond 13.00 al waren gearriveerd en we nog niet naar ons cottage (320) mochten ivm de na-controle die nog moest plaats vinden hebben we besloten om eerst maar eens een snackje te nuttigen.
Het restaurant was leeg en we werden vriendelijk te woord gestaan en de bestelling werd opgenomen. Na 20 min eens gevraagd of het eten bijna klaar is, en na 40 was het er eindelijk. Niet compleet maar dat is 15 min weer recht gezet.
Dus na krap een uur en veel geïrriteerde mensen te hebben mogen bekijken omdat het uiteindelijk toch drukker werd, hebben we onze weg vervolgd en het park even verkend.
Eindelijk om 15.00 uur mochten we onze cottage betrekken.
We schrokken bij binnenkomst, de na-controle had duidelijk niet plaatsgevonden en ook de ongedierte bestrijding had z’n werk niet goed gedaan. Er liep een rat voor ons raam langs en de mieren verwelkomden ons binnen.
De vaatwasser stond nog vol en de wc hebben we zelf maar even gedaan.
Nadat we een vork uit het open haard hadden gehaald zijn we maar even een rondje door de cottage gegaan.
De meubelen waren erg versleten en doorgezakt, het bad zit vol krassen en het geheel is erg, heel erg oud….
Nadat we het smerige en versleten huisje hebben geïnspecteerd zijn we ons terras maar even op gegaan, om van de eerste indruk te bekomen.
Wat een ramp…
Het terras was al niet veel beter, de picknick tafel was erg oud en vies, de tuinstoelen erg eenvoudig en 1 te weinig.
Nadat we de hederas uit de luchtafvoer van de wasemkap hebben getrokken zijn we ons maar even gaan melden bij de receptie, de jongeman gaf aan dat hij het betreurde en er melding van zou maken. Maar ja, wat kan hij doen aan een compleet versleten huis.
Ik zal foto’s en een filmpje bijvoegen en hoop dat u zelf met een goede oplossing hiervoor komt, want zo’n 1700,- per week betalen voor dit is ronduit schandalig, en ik leg me er dus ook niet zomaar bij neer.

Met hartelijke groet,
I. Boerstra
Kuinder 192
9204 ah Drachten.
06-22625113

We willen een financiële genoegdoening omdat we voorlopig niet meer gebruik wensen te maken van de diensten van centerparcs

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 08 augustus 2016 om 13:52 geantwoord

Heeft op 08 augustus 2016 om 14:05 geantwoord

Slechte oplossing, zo blijf ik nog verplicht om mijn \"oplossing\" te verzilveren bij deze organisatie. Ik wens, zoals ik aangaf geen gebruik meer te maken van de diensten van centerparcs na deze teleurstelde ervaring.
Ik wil de gehele som die ik heb betaald gewoon terug hebben. Ik hoef geen tegemoet koming van de ongemakken

Alle klachten die gemeld zijn door Klivo