Klacht: oud en ongelukkig

op 22 juli 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Center parcs, park eifel Duitsland daar hebben we een midweek gezeten in een huisje 163 (een paar uur) en daarna verhuisd naar 178.
163 was alles oud en versleten, de tuin was aan de linker nog geen meter voorbij de overkapping en aan de rechter kant 2 meter voordat het met bosjes en al zeer schuin naar beneden ging, dus bijna geen tuin en zeker kan je daar je kind niet laten spelen.
Ook rook het er naar etensresten en het toilet naar plas. We zijn naar de receptie gegaan en hebben daar huisje 178 gekregen (receptie vriendelijk), de tuin was hier normaal.
De douche veranderde elke 15sec van te koud naar veel te heet, waarschijnijk was er iets met hitte unit aan de hand die elke keer uit en aan ging. De matrassen waren totaal versleten en we hebben dit moeten opvullen aan de onderkant om minder kuil te krijgen (nog steeds slecht). het rook er naar muf beschimmeld stof in het huis, wat ik mij kan voorstellen want zowel het huisje als het interieur was ook hier zeer oud, ik vermoed wel 30 jaa op een enkel iets na. Ook deze badkamer rook naar plas.
optisch is het wel schoon en alle apparatuur werkt, maar we hebben niet genoten van het verblijf.
Het aqua mundo parc is ook echt te oud en het stinkt naar frituurvet in het baby/kinderbad.
Kids Factory is ook oud en veel was niet goed/kapot.
Ik vind het allemaal logische dat veel dingen niet goed zijn of niet werken in het huis en op het park want het is 1 grote oude bende
op een zeer mooie locatie, het kan echt een pracht park worden maar dan moet alles aangepakt worden.

Het is veel te oud om nog verhuurd te worden, dit los je echt niet op door het nog schoner te maken, het moet totaal gerenoveerd worden.
Ik ben tevreden in een tegemoedkoming in de kosten of een fikse kort op een park waar centerparcs trots op is, maar zeker niet park eifel.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 16 augustus 2017 om 09:21 geantwoord