Klacht: Oud account gehacked die ik niet meer gebruik en waarvan ik de gegevens niet meer weet.

SleepySloth op 29 augustus 2021 over Facebook in de categorie Social Media

Sinds een paar dagen geleden kreeg ik tot mijn verrassing een uitnodiging van mij zelf van een account waarvan ik de gegevens niet meer wist.

Ik zie op de pagina ook dat deze persoon dagen achter elkaar online is, en over de 100 mensen van India heeft toegevoegd dus ik vermoed ook dat deze hacker van India is, maar tegelijkertijd heeft hij ook kennissen van mij toegevoegd die denken dat ik het ben.

Ik vind het een akelig gevoel dat deze persoon zich voordoet als mijzelf, en Facebook wilt weinig tot niets doen of is moeilijk te benaderen om dit probleem op te pakken, omdat de opties zo beperkt zijn.

Ik zou heel graag willen weten op welke e-mail dit account is zodat ik wellicht de toegang kan terugkrijgen hiervan.
Maar het liefste heb ik dat deze account word verwijderd omdat ik deze niet meer gebruik en een andere heb, ik vind het ontzettend akelig te bedenken als hij een naaste van mij iets raars verstuurd of een scam probeert uit te halen op mijn naam.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SleepySloth