Klacht: Artikel wordt maar niet bezorgd.

Mirvanmir op 02 april 2023 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb eind november 2022 een hoekbank home affair Luce besteld bij Otto, en ik heb al denk ik 6x contact gehad over de levertijd, daar stond 7week voor, maar wordt elke keer met bijna een maand verschoven, ik kan geen andere hoekbank nemen, omdat dit de enige maat is die past, ik heb net weer een mail ontvangen dat het weer met een maand wordt verlengt, terwijl mij beloofd was, dat het aankomende week echt zou komen, ik voel me hier echt heel bedroefd over, en weet echt niet meer wat ik moet doen! Volgens mij hebben ze het bankje nooit besteld, en ze willen ook geen contact met de levancier op nemen, en ik weet de gegevens er niet van. Jullie zijn mijn laatste redding Klacht.nl, ik hoop zoooo enorm dat jullie wat voor mij kunnen betekenen. Alvast bedankt!

Ik zou heel tevreden zijn met de waarheid.. is de hoekbank wel echt in productie? En komt het ooit op mijn adres?

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van OTTO

1 jaar geleden - Klant telefonisch gesproken, excuses aan geboden omdat het voor de klant onduidelijk was dat de eetbank wel in bestelling staat en hoelang de levertijd is. Klant bevestigd dat de eetbank in productie staat en hoelang de levertijd is. Klant is tevreden nu dat ze weet dat het in bestelling staat en wat de levertijd is. Met vriendelijke groet. Serviceafdeling Ottobv

Reactie van de melder van de klacht Mirvanmir

1 jaar geleden - Ik ben zeker blij dat Otto mij een keer belde, ik kan alleen maar hopen dat ik nu de waarheid heb gekregen, en dat de levertijd heeeel lang duurt, ik laat het weten als het bankje op mijn adres is bezorgd, dan is het probleem natuurlijk helemaal opgelost…

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 18 juli 2023 om 09:31 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Mirvanmir