Klacht: bonustegoed onterecht kosten rekenen voor klantenservice Fraudebedrijf???

martin100 op 05 februari 2015 over Ortel Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Bij de eerste opwaardering bij ortel ging van alles mis en was ik 5 euro zo maar kwijt.Niedt kunnen bellen en niet kunnen internetten.Dus niets meer met dat account gedaan tot gisteren.Kreeg en e-,mail dat ik bij 10 euro opwaarderen 1 gb. data zou krijgen en 10 euro beltegoed.opwaarderen lukte prima en kreeg meteen een bevestiging dat er 10 euro beltegoed en 10 euro bonustegoed op mijn account was gezet.
Vervolgens inter net ingeschakeld met de opgegeven code en zelfs dat werkte goed.
Vervolgens mijn tegoed gescheckt en daarbij bleek de 1 gb. afgeschreven te zijn van mijn bel;tegoed en niet van het bonustegoed zoals op dewebsite is vermeld.
Omdat 1200(klantenservice)volgens de tariueflijst gratis zou zijn gebeld.Na ongeveer 10 minuten wachten kreeg ik iemand aan de lijn(noemde geen naam)die de klacht aanhoortden en vervolgens zei dat hij terug zou bellen.U b egrijpt het al;ik werd dus niet terugebeld.
Ik heb alleen gebeld met de zgn. gratis klantenservice maar na controler van het sxaldo bleek er toch 78 ct. te zijn afgeschreven.
Ik heb de indruk dat het een frauduleus bedrijf is.SWeet iemand hoe daar tegen op te treden?
De toezichthouders zullen het wel weer laten zitten zoals gewoonlijk.
Is het mogelijk een groep te vormen en een procedure aan te spannen.?
Het gaat dan wel om een gering bedrag maar x 100000 tikt het erg aan..

Als ortel ophoudt met de zaak te belazeren en als de toezichthouders daar eindelijk eens tegen optreden met forse boetes

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ortel Mobile

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ortel Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door