Klacht: Beletgoed is te snel op er zijn ook smsen die onnodig automatisch zonder mijn toestemming meerdere keren zijn door Ortel Mobile verstuurt!

Joanna Monika op 14 december 2014 over Ortel Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik koop beltegoed van Ortel Mobile en komt het zeer regelmatig voor dat de beltegoed niet dubbel is geweest en wat komt ook regelmatig voor, is dat de Ortel Mobile zonder mijn toestemming gaat gewoon elke smsje die ik stuur naar iemand wordt dor Ortel Mobile ong.20 keer gestuurd! En de geld daarvan krijg ik dus nooit terug van Ortel Mobiele!!!
De gesprekken naar buitenland zijn 0.9 cent, maar Ortel Mobiele steelt gewoon geld 10 euro ban een gespreek van 1 uur, dus 60 minuten, terwijl het zou toch maar 5.40 cent zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ortel Mobile steelt de geld van zijn klanten!!!! Leugenaars!!! OPLICHTERS!!!

Wat is dit voor gedoe!!!Ongekend! Het is gewoon Diefstal!!!

Als ZE de Geld van HUN KLANTEN NIET STELEN!!!

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ortel Mobile

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ortel Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door