Klacht: order niet ontvangen

op 27 mei 2020 over Teezily in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op 4 april een romper met naam besteld en tot op heden niets ontvangen. Ik heb hierover contact gehad en moest wachten tot 19 mei ivm evt vertraging door de corona crisis. Nu heb ik al meerdere emails verstuurd om mijn geld terug te vragen maar nog steeds hoor ik niets.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug zodat ik een ander vaderdag kado kan gaan kopen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Teezily

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Teezily nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lindsay7