Klacht: Order niet besteld

op 27 mei 2020 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben een aanrechtblad besteld voor de keuken die bij jullie eerder is aangeschaft. Wij hebben daarbij ook betaald voor de montage die door keukenconcurrent zou worden uitgevoerd.
Tijdens die bestelling vergat ik door te geven dat er ook een nieuwe plint moest komen in een andere kleur en een bestekbak. Door de klantenservice is mij verteld dat ik voor de extra bestelling naar de winkel terug moest zodat zij die op dezelfde order konden plaatsen dat heb ik direct gedaan.

Vervolgens ben ik naar de winkel gegaan en ben ik geholpen door meneer QH. Q heeft de gegevens van onze order en de juiste plint genoteerd en gaf aan die te bestellen zodat alles tegelijk kon worden uitgevoerd.

De monteurs kwamen bij ons de montage uitvoeren. Tot mijn verbazing zaten daar geen plinten bij en heb ik gelijk contact opgenomen met de klantenservice die aangaven dat er helemaal geen order is geplaatst voor de plinten en dat we toch nog een keer terug moesten om die opnieuw te plaatsen. Wij zijn voor de tweede keer teruggegaan en meneer Houtvester bood zijn excuses aan omdat hij de order was vergeten door te voeren. Geen probleem wij wachten nog wel ‪4 tot 6‬ weken.

Meneer H gaf aan dat opnieuw een monteur aansturen voor enkel plinten plaatsen teveel kosten zou zijn voor het bedrijf. Hij vroeg of wij die zelf konden monteren. Wij hebben aangegeven dat simpelweg niet te kunnen. Daarbij gaven we aan dat zij uit coulance kosteloos een monteur dienen aan te sturen omdat zij de bestelling niet hebben doorgevoerd.

Daar is meneer H toen mee akkoord gegaan en hebben wij een order ondertekend.

Wij krijgen vervolgens een e-mail met daarin een afspraak voor leveringen of montage voor 27 mei 2020, ik heb die ochtend vrij genomen zodat ik de monteur kon ontvangen.

De koerier die levert de bestelling en geeft aan niks over montage te weten.

Wederom heeft meneer H niet de juiste order doorgegeven en geen montage ingepland om vervolgens ook nog een verkeerde bestekbak te leveren die niet aansluit op onze lade. Onze naam op de order is ook niet volledig. Slordig.
Vervolgens geeft hij aan in het telefoongesprek dat hij wel een bedrag voor de monteur heeft genoemd om erna weer te zeggen dat hij geen bedrag heeft genoemd.

Wij zijn ontzettend ontevreden over de service en levering en vragen hier een oplossing voor te bieden omdat wij deze niet zelf kunnen monteren.

Wij zijn tevreden als er een monteur kosteloos langskomt om de plint te monteren op de juiste manier.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

3 maanden geleden - Beste meneer, mevrouw Kremer,Erg jammer dat de sevice aan uw keuken niet verloopt zoals u maar ook wij dat wensen. Onze klantenservice heeft uw klacht in behandeling en we komen hier zo snel mogelijk bij u terug.Met vriendelijke groet,Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 28 mei 2020 om 09:48 geantwoord

Beste meneer, mevrouw Kremer,

Intussen heeft mijn collega van de klantenservice u telefonisch gesproken over uw klacht. In overleg met u hebben we nu de afspraak gemaakt om ook de montage bij u uit te voeren. Hiervoor komen we 9 juni aanstaande bij u langs.

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door M.M.K.