Klacht: order is niet geleverd

op 29 juli 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

gelijk bij de bestelling is het bedrag van de aankoop overgemaakt doch na 5 weken is er nog steeds niets geleverd de verzender heeft het afleveradres niet goed ingevuld. hier baal ik echt van met online kopen
firma is telefonisch niet bereikbaar

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden wanneer het geld op mijn rekening staat of de goederen geleverd zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 29 juli 2017 om 18:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste freddy broeke van den,

Onze excuses dat het afleveren van de zending niet is gelukt vanwege dat u geen huisnummer heeft vermeld in uw adresgegevens. We kunnen bevestigen dat uw pakket als onbestelbaar is beschouwd door de koerier. Wij vragen uw begrip voor het feit dat we in dit geval de zending niet in ons bezit hebben en daarom geen volledige terugbetaling kunnen verstrekken. Toch willen we u graag tegemoetkomen en u bij wijze van eenmalige uitzondering 50% van de prijs van het product vergoeden. Dat komt neer op een terugbetaling van EUR28.36.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens enkele werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,
Carla
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door 1931