Klacht: Opzegvergoeding/ spijt van overstap

op 28 augustus 2015 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben overgestapt na een telefonische benadering op energiedirect.
Na de overstap had ik een vraag over de meterstanden die in mijn beleving omgedraaid waren. Op mijn meter geeft hij het andersom aan, om misverstanden te voorkomen heb ik gemaild. Ook heb ik in deze email gevraagd om contact met mij op te nemen omdat ik niet precies wist hoe de overstap kosten aan te vragen. Men mailt dan alleen een link terug. Nu heb ik na 6 x alle papieren gemaild te hebben, want het moest naar een ander emailadres, de foto’s moesten allemaal in een email verstuurd worden het zou niet leesbaar/compleet zijn toch een goedkeuring voor de betaling van de opzegvergoeding, alleen betaald men dit uit volgend jaar september !! Nu kreeg ik gelukkig geld terug, ook nog met de opzegvergoeding eraf maar dit is natuurlijk schandalig en lijkt erg op oplichting er wordt gezegd wij betalen dit, maar niet dat dit pas volgend jaar gebeurd. Ik heb al meerdere klachten gelezen.. bij een klacht reageert energiedirect dat men dan beter aan de telefoon had moeten luisteren, ik heb bij dat stukje nog om duidelijkheid gevraagd, maar er is niets genoemd over het feit dat de opzegvergoeding a 150 euro pas volgend jaar betaald wordt !!!! Mensen kijk uit en laat je door Energiedirect geen loze beloftes aanpraten.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn opzegvergoeding gewoon uitbetaald hebben en niet pas over een jaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

Bericht van EnergieDirect

5 jaren geleden - Beste klant, Ik begrijp dat het vervelend is om de vergoeding pas op de jaarnota te ontvangen, echter staat dit wel vermeld in de algemene voorwaarden van het contract. Omdat wij ons aan het contract houden, kan ik er helaas niet voor zorgen dat de vergoeding eerder wordt uitbetaald. Met vriendelijke groet, Denis

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van EnergieDirect

5 jaren geleden - Beste klant, We hebben onlangs telefonisch contact gehad en zijn samen tot een gepaste oplossing gekomen. Heb ik u zo voldoende geïnformeerd? Groetjes Shifayz

EnergieDirect

Heeft op 03 september 2015 om 12:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

We hebben onlangs telefonisch contact gehad en zijn samen tot een gepaste oplossing gekomen.

Hebben we u zo voldoende geholpen?

Groetjes Shifayz

Alle klachten die gemeld zijn door shclaus123