Klacht: Opzegging zonder pasj

op 10 september 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben mijn pasje verloren, maar ik wil mijn abonnement opzeggen. Wat moet ik nu doen?

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn opzegging zonder pasje kan doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 12 september 2016 om 10:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Myrthe,

Bedankt voor je bericht.

Aangezien je geen klacht heb, verzoeken wij je om toekomstige vragen zoals deze rechtstreeks te sturen naar klantenservice@basic-fit.nl.

Jouw opzegging is nu in behandeling genomen, jouw lidmaatschap loopt tot 1-3-2017. Tot die tijd kan je gebruik maken van het lidmaatschap.

Je geeft aan dat jij je pasje bent verloren, een nieuw pasje kun je op de club kopen. Deze kost €15,-.

Met vriendelijke groet,
Nathalie van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Myrthee1996