Klacht: Opzegging niet verwerkt

op 18 maart 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heermevrouw,

Vorige maand heb ik mijn Basic-fit Abonnement opgezegd via de mybasic fit website. Ik zou kunnen sporten tot en met 6 maart.

Tot mijn verbazing is er op 28 februari nog een incasso geweest voor de maand maart en is mijn lidmaatschap op dit moment zelfs nog actief.

Ik zou willen vragen om een restitutie van het teveel betaalde bedrag en vervolgens het lidmaatschap alsnog per direct stop te zetten. Ik heb dit reeds nog tweemaal geprobeerd via de website, maar deze geeft een bevestiging en verwerkt deze vervolgens niet.

Ik zie graag de bevestiging van de opzegging per ommegaande tegemoet.

Met vriendelijke groeten,

Gewenste Oplossing:

Per ommegaande een opzegging restitutie maand maart

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 19 maart 2020 om 08:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Wk98