Klacht: Opzegging lidmaatschap niet succesvol

op 14 maart 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In januari heb ik reeds mijn lidmaatschap opgezegd bij basic-fit. Ik zie nu echter op mijn rekening dat in Februari en Maart nog steeds de maandelijkse kosten zijn afgeschreven. Ik heb daarom vandaag opnieuw via de app mijn lidmaatschap opgezegd. En kreeg daarbij een pagina te zien waarop stond:

Je hebt succesvol je lidmaatschap opgezegd. Via de mail ontvang je een bevestiging. Een overzicht met belangrijke gegevens.

Deze mail heb ik echter nooit ontvangen, ook niet bij de eerste keer opzeggen. Wellicht dat daar iets misgaat? Bij de vorige opzegging heb ik hier niet bij stilgestaan, en dacht ik dat de opzeggen succesvol was. Echter weet ik nu dus niet of mijn tweede opzeggen wel correct ontvangen is.

Gewenste Oplossing:

Waneer de opzegging wordt doorgevoerd en de gemaakte kosten sinds de eerste opzegging zijn gerestitueerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 16 maart 2020 om 08:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Racu