Klacht: opzegging

op 02 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

11 januari heb ik meerdere aankopen gedaan bij Bel Company in Apeldoorn. Tevens heb ik op dat moment door BelCompany mijn ned mobiele nummer laten op zeggen. Nog steeds worden er kosten door Vodafone van mijn rekening gehaald. Per vandaag heb ik weer de opzegging telefonisch geregeld. Per 11 jan zijn er kosten van mijn rekening gehaald, die onterecht zijn. En hoop dat u dit op een correcte manier wil oplossen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de kosten vanaf de opzegging, 11 jan door Bel Company, terug gestort krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door margo de man