Klacht: opzegging

op 02 september 2015 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

ik heb op 17-08-2015 een aangetekende brief naar het hoofdkantoor van basic fit in hoofddorp gestuurd,op 24-08-2015 had ik nog steeds nog steeds geen bevestiging van basic-fit.
hierop stuurde ik een e-mail op 24-08-2015 met de vraag hoede stand van zaken is met mijn opzegging.
Op 31-08-2015 had ik echter nog steeds niks vernomen hoe de stand van zaken was met mijn opzegging en ik heb ook nog steeds geen bevestiging.
op 31-08-2015 maar weer een email gestuurd en nog steed geen bericht…
ik ben maar gaan bellen wel vreemd een nummer van 1 euro per gesprek maar je krijgt nooit iemand te pakken..
rare praktijken hebben ze daar en met googlen ben ik erachter gekomen dat opzeggen een ramp is bij basic-fit hopelijk kunt u mij helpen
met vriendelijke groet theo passmann

Ik ben tevreden als ik een bevestiging van mijn opzegging heb

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 03 september 2015 om 12:01 geantwoord

Beste Kevin,

Vanwege de extreme drukte duurt het helaas wat langer voordat er een terugkoppeling plaats vindt op verzonden e-mails. Mijn excuses hiervoor.
Met behulp van het call support nummer heb ik jouw mail gevonden en behandeld. Deze ontvang je binnen enkele seconden in de mail.
Jouw lidmaatschap wordt per 1-12-2015 beëindigd. Dit zal ook in de mail komen te staan.

Nathalie van Basic-Fit

Heeft op 04 september 2015 om 12:56 geantwoord

klacht is opgelost ..
ik wil jullie bedanken jammer dat het op deze manier moest ..
met vriendelijke groet theo passmann

Alle klachten die gemeld zijn door maidenmaniac