Klacht: opzegging

op 02 september 2015 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Allen,

Sinds februari 2015 heb ik een abonnement gesloten bij Ben. Echter blijkt dat de telefoon beschadigd was.
In opdracht van Ben op 26 januari teruggestuurd.

Volgens Ben hebben zij de telefoon niet ontvangen. Sindsdien in contact gebleven met Ben. Maar de telefoon was spoorloos. Uiteindelijk heb ik in maart een bedrag van EUR 279 overgemaakt aan Ben. En de rest van het bedrag zal ik nog overmaken. In mei weer contact gehad met Ben. En de telefoon was sinds april terecht, Ben heeft dit niet gemeld aan mij.
Nav hiervan kreeg ik een email Ben en daarin stond dat ik per direct mag overstappen. Zo gezegd zo gedaan. Tot heden zit ik nog steeds bij Ben omdat Ben de nummerbehoud al 3x toe heeft afgekeurd van Tele2. Vaak gebeld met Ben hierover. Er zijn zoveel cases aangemaakt en niemand die dat oppakt.
Gevraagd naar de geschillencommissie maar ik ben doorverwezen naar Tmobile. Tmobile verwijst mij weer terug naar Ben en tot heden heb ik geen antwoord gekregen.
Ik ben bij de juridischeloket en zij had mij doorverwezen naar de geschillencommissie.

Tot op heden heb ik Tele2 nog niet kunnen betalen want ik wil mijn mobielenummer behouden. Dit nummer heb ik meer dan 15 haar.

Er wordt hier ren vieze spel gespeeld.

Ik heb Ben benaderd via telefoon email en via Facebook. Ik heb al uren in deze zaak gestoken.
Ik betaal al sinds februari mijn abonnement terwijl Ben de telefoon in eigen bezit heeft.
Ik kan niet woorden uitdrukken Hoe boos ik ben.

Gaat u iets voor me betekenen want weet het echt niet mee….pffffff.

A.M. Sanches
PELGRIMSTRAAT 370
3029 CR ROTTERDAM
0641510400

Contract vanaf de ingangsdatum opzeggen. Betaalde facturen met terugwerkende kracht herstellen en oprecht excuses van Ben. Want zij hebben hier een pijnhoop van g
emaakt. Niet te beschrijven.
Mijn geld zsm terug te storten.

Reactie van de melder van de klacht Ana Sanches

5 jaren geleden - Allen, Ik heb zojuist vernomen dat de nummerbehoud per 08-09-2015 gaat plaats vinden. De klacht is nu wanneer gaat Ben de kosten terugdraaien. Ik heb uree, dagen en veel energie in deze zaak gestoken. Bijna 9 maanden.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ana Sanches