Klacht: Opzeggen onmogelijk

op 09 september 2016 over ING in de categorie Banken

Ik heb op 3 augustus 2016 mijn rekeningen bij ING opgezegd en op allemaal 10 euro gezet. De man aan de balie vertelde mij dat als ik gelijk mijn passen in zou leveren alles geregeld zou zijn. Eventuele kosten van de bank zouden van die 10 euro afgeschreven worden en de rest van het geld zou overgemaakt worden op mijn nieuwe rekening bij een andere bank. Aangezien ik nog geen geld van ING had ontvangen ben ik weer naar het ING kantoor geweest om te vragen hoe het zat. Nu blijken mijn rekeningen helemaal niet te zijn opgeheven en is er zelfs nog geld voor mijn al opgezegde ING(nationale nederlanden) verzekering afgeschreven. Ook zijn er weer bankkosten afgeschreven.
Nu kan ik opzeggen als ik weer zorg dat er op beide rekeningen weer 10 euro staat. En of ik dan ook wil zorgen dat ik mijn pasjes dan bij heb. (Gaat nogal moeilijk als ik die al bij de eerste keer opzeggen heb ingeleverd)

Als mijn rekeningen met terugwerkende kracht op 3 augustus opgezegd worden zonder dat het mij iets kost en ik het restantbedrag wat er op de rekeningen blijft staan ontvang op mijn tegenrekeningen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 10 september 2016 om 13:51 geantwoord

Beste Mitchel,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat de opzegging niet goed is verlopen! Graag ga ik je hiermee helpen en kijken wat ik je kan bieden om zo snel mogelijk te zorgen dat de rekeningen worden opgeheven!

Dat is helaas niet mogelijk via dit kanaal. Ik wil je vragen contact op te nemen via bijvoorbeeld een privébericht op Facebook of Twitter of via onze chat.

We helpen je hier graag mee!

Groet,

Tjitske
ING Webcare

Heeft op 15 september 2016 om 11:42 geantwoord

Ik kan geen contact opnemen met jullie daar

Via de chat moet je inloggen via je ING bankieren en die doet het niet !

Bericht van ING

2 maanden geleden - Hoi Mitchel! We zijn natuurlijk ook bereikbaar op Facebook en Twitter. Daar kunnen we jou verder helpen. Hier is namelijk geen mogelijkheid voor het versturen van een privé bericht in verband met privé gegevens. Groetjes, Femke ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door mitchel Van dijk