Klacht: Opzeggen lukt niet

op 09 juli 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Eind juni heb ik schriftelijk mijn abonnement opgezegd. Hiervoor ben ik naar de vestiging in Schiedam gegaan om een formulier op te halen. Dit kon blijkbaar niet gewoon via de vestiging.
Na het formulier op te hebben gestuurd verwachtte ik met een paar dagen een bevestigingsmail zoals beschreven in het formulier. Geen reactie.
Ik heb 5 juli hierover een mail gestuurd waarop ik wederom geen bevestiging heb ontvangen.
Alleen dat ze die mail ontvangen hadden.

9 juli opnieuw naar de vestiging gegaan en mijn verhaal verteld. In het systeem blijk ik nog niet uitgeschreven. Met andere woorden ik moet nog zo ie zo een maand betalen voor lidmaatschap.
Ik krijg een 0900 telefoonnummer van het hoofdkantoor waar ik maandag naar toe kan bellen.
ik ben dit zeker niet van plan. Dit is geen goede service van basic fit.

Ik verwacht een gepast antwoord en uiteraard de bevestiging dat ik mijn abonnement heb opgezegd.

Ik ben tevreden als mijn abonnement op de juiste datum beëindigd wordt.
Na het eind juni schriftelijk te hebben opgezegd.
ik heb hier geen coping van en weet de exacte datum helaas niet.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 12 juli 2016 om 07:49 geantwoord

Beste Stephanie,

Bedankt voor je bericht.

Uit dit bericht begrijp ik dat jij je lidmaatschap hebt proberen op te zeggen middels een formulier naar de klantenservice. Hier kan ik helaas niets van terugvinden. Ik zie enkel dat er een opzegging op 5-7-2016 is binnengekomen, dit is dan jouw e-mail geweest. Ik kan het lidmaatschap enkel met terugwerkende kracht stop laten zetten met bewijs van een eerdere opzegpoging.

Nathalie van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door S Grootenboer