Klacht: opzeggen en of concurrerende aanbieding verkrijgen zonder rare kosten

op 28 juni 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb getracht met nummer behoud van werkgever te wisselen. Ik heb mijn nummer behouden maar geen toestel en een extreem kostbaar abonnement. Volgens vodaphone heb ik getekend voor een contract van 2 jaar en is de afkoop € 700,- (Anja zonder achternaam) Daarnaast is er een IPhone 6 aan mijn oude werkgever geleverd nadat ik daar uit dienst was op mijn naam. Ben er mooi ingeluisd en bij Vodaphone zijn mensen zeer goed om je te frustreren en te begrijpen maar niks op te lossen.

Als ik een goed abonnement verkrijg zonder hoge kosten. Er is nu 2 keer een rekening van meer dan € 100,- afgeschreven per mnd. Ik heb daarnaast bijna 2 uur aan de lijn gehangen en men kan niet meedenken. Er zijn uitsluitend rare oplossingen. Afkoop van € 700,- en ga bij je vorige werkgever de telefoon halen! Beide partijen zitten absoluut niet op elkaar te wachten. Ook heb ik nooit getekend voor een abonnement maar voor een concurrerend voorstel voor een abonnement.
Ik kan via T-mobile een maand abonnement verkrijgen voor €30,- met onbeperkt internet en onbeperkt bellen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Luc Oud