Klacht: Opzeggen en blokkeren!!!!

op 11 augustus 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,
Bij nakijken van de bankrekening kom ik een bedrag tegen van 27,96 en 149,75 van het inhouden over het abbonement. Nu kan ik het bedrag van 149,75 wel thuis brengen, het bedrag van 27,96 niet. Ik heb contact gehad met hun medewerkers maar niemand die met een zinnig antwoord komt, na een half uur is men erachter. Ik ben zowel zakelijk als particulier klant. Het bedrag 27,96 is een oud abbonement wat in 2008 geblokkeerd is om diefstal. Einddatum 2010 en het geld wordt afgeschreven opdat hij niet opgezegd is: 9x12x27,96= 3019,68. Kassa voor Vodafone want ook maar niemand vanuit Vodafone zal hierop attenderen. Inmiddels al 9 jaar verder en steeds het andere abbonement verlengd, niemand die het opgevallen is. Uw medewerker gaf aan dat het inderdaad erg vreemd is. Vanuit ons als klant is het natuurlijk inderdaad fout dat dit ook ons niet eerder opgevallen is.
Gezien het bedrag, graag een reactie en als trouwe klant zie ik graag een vergoeding.

We krijgen van Vodafone maar 3 maanden terug van dit abbonement. Nu een paar weken later gaan ze een brief schrijven dat we een betalingsachterstand hebben. Echter na zoveel jaar lijkt me dat een beetje achterhaalt….

mvg
Grada van Velsen

Gewenste Oplossing:

De helft is op zijn minst netjes....en geen achterstand

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Grada1973