Klacht: Opzeggen destijds niet gelukt, nu nog steeds niet en ook niet bereikbaar

op 20 maart 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik heb onlangs een mail opgesteld die ik heb willen versturen via de basic fit website.
Dit is tot tien keer toe niet gelukt omdat ik telkens een foutmelding krijg.

Mij wordt ook geen andere manier gegeven om contact op te nemen.
Dan maar via deze weg.

Hieronder is de opgestelde mail te vinden.

———————————————————–

Beste,

Ik heb in Januari mijn lidmaatschap via de website opgezegd.
Tot mijn verbazing kreeg ik onlangs een aanmaning om de afgelopen drie maanden te betalen. Een totaal bedrag van 136,47.

Nou ben ik erachter gekomen dat ik nooit een bevestiging heb ontvangen terwijl ik alles heb gedaan wat van mij verwacht mag worden om mijn lidmaatschap op te zeggen. Dus dit is niet een probleem van mijn kant.

Vervolgens ben ik weer naar mijn account gegaan om het nogmaals op te zeggen. Weer geen bevestiging tot op heden. Hier heb ik ook indien nodig foto’s van gemaakt.

Ik wil bij deze melden dat ik niet van plan ben de aanmaning te betalen omdat ik destijds mijn lidmaatschap heb opgezegd. Dat ik meerdere keren geen bevestiging ontvang is een fout van uw (jullie) kant.

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Mocht dit niet zo zijn dan ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen.

Vriendelijke groet,

M.Davelaar

Mij een reden tot geen bevesting(en) wordt gegeven en de aanmaning wordt ingetrokken.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Basic Fit

Heeft op 23 maart 2020 om 07:59 geantwoord

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door M.Davelaar