Klacht: Opzeggen abonnement

op 17 december 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na lang in de wacht te hebben gestaabpn en een heel onduidelijk bandje te hebben gehoord, eindelijk een medewerker aan de lijn. Ik zou mijn abonnement niet hebben opzegd 2 jaar geleden! Nou dit heb ik wel degelijk gedaan.
Als oplossing kwam hij met het volgende: hij kon het abonnement opzeggen
Per 14-01-2013!

Ik vind dit geen service. En oh ja de facturen waren terecht. Er was niet gebeld (logisch want ik heb daar geen abonnement meer) maar ik ben wel verplicht om abonnementskosten te betalen.

Belachelijk.

Gewenste Oplossing:

Als het factuurbedrag wordt kwijt gescholden

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Helene2912