Klacht: Opzeggen abonnement

op 15 mei 2020 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Je kunt werkelijk alles regelen via mijnNS (je reizen inzien, je abonnement wijzigen, ed) echter voor het opzeggen moet je een half uur telefonisch in de wacht staan om op te zeggen. Andere manier is via Facebook of twitter, maar als je dat niet hebt dan moet het telefonisch. Echt klantonvriendelijk en vervelende manier van klantenbinding.

Gewenste Oplossing:

Via mijnNS kunnen opzeggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P. Manni