Klacht: Opzeggen abonnement

op 08 maart 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik heb mijn abonnement opgezegd november jl. en dan zou ik per 1-1-2020 stoppen met mijn lidmaatschap.
Mij is verteld bij de vestiging in Amersfoort dat ik 1 maand opzegtermijn heb. Nu contact gehad met de klantenservice waar overigens echt onvriendelijke en onkundige mensen werken en zij beweren ineens dat ik er sowieso 12 maanden aan vast zit. Ik heb diverse klachten ingediend maar niemand die ze serieus neemt. Dan mail je met iemand die je echt wil helpen en vervolgens mailt er weer iemand anders die er heel anders tegen aan kijkt. Echt een waardeloze klantenservice!!! Er is ook geen telefoonnummer waarop je kunt bellen. Het enige wat je hebt is de e-mail en hun stomme portal die het nooit doet!

De oplossing
Ik wil dat ze mijn abonnement beëindigen per 1-1-2020. Deze loopt feitelijk volgens hun tot 30-3 maar ik weet niet beter dan dat ik mij aan hun regels heb gehouden wat betreft opzeggen. Vooral omdat ik het nog specifiek heb nagevraagd bij 1 van hun vestigingen toen ik mij aan het oriënteren was op de soorten abonnementen. Dus feitelijk gaat het om 3 termijnen ad. €29,99 en daar maken ze je leven voor zuur! Voor mij is het echt geen geld kwestie meer maar gewoon een principe kwestie. Want zo ga je niet met mensen om. Het is een bedrijf die alleen maar naar de centen omkijkt en niet naar de persoon!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 09 maart 2020 om 08:58 geantwoord