Klacht: Opzeggen abonnement

Desaro23 op 09 december 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb ruim optijd opgezegd maar kreeg steeds via een andere medewerker een aanbod om toch te blijven.
Na meerdere keren te hebben geweigerd niet meer gereageerd.
Nu loopt het abonnement gewoon door en proberen ze de incasso te incasseren.
Ik vind het niet normaal.
Ze hebben het abonnement nu stop gezet maar moet de tussentijd ervan betalen, en klantenservice is niet bepaald behulpzaam

Gewenste Oplossing:

Stop is stop zonder kosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Desaro23