Klacht: opzeggen abonnement.

op 18 juni 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 20 juni 2016 om 12:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Bedankt voor je bericht.

Marloeska haar opzegging hebben wij ontvangen op 12-5-2016 en haar lidmaatschap is opgezegd per 12-6-2016. Er staat op dit moment nog een bedrag open van €99,16.

Als jij bewijs hebt van een eerdere opzegging dan zie ik dat graag tegemoet. Jij kan dit mailen naar social@basic-fit.com. Als het klopt dan zal ik de einddatum en het openstaande bedrag aanpassen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door 32 mh