Klacht: opzeggen abonnement.

op 18 juni 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vrouw is al vanaf september bezig om op te zeggen in Zwijndrecht. Is al meerdere keren langs geweest maar het lukt niet om er van af te komen. Hebben de incasso geblokkeerd.

Gewenste Oplossing:

Als ze eens het abonnement stopzetten per 1-1-2016.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 20 juni 2016 om 12:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Bedankt voor je bericht.

Marloeska haar opzegging hebben wij ontvangen op 12-5-2016 en haar lidmaatschap is opgezegd per 12-6-2016. Er staat op dit moment nog een bedrag open van €99,16.

Als jij bewijs hebt van een eerdere opzegging dan zie ik dat graag tegemoet. Jij kan dit mailen naar social@basic-fit.com. Als het klopt dan zal ik de einddatum en het openstaande bedrag aanpassen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door 32 mh