Klacht: Opzeggen

op 27 september 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben al weken zo niet maanden bezig om van abonnement af te komen.
Ik woon zelf in Spanje maar heb voor mijn dochter een abonnement afgesloten wat ik al jaren netjes betaal.

Nu wil ik dit opzeggen en heb dit meerdere keren geprobeerd maar niks wordt in werking gezet. Krijg geen respons behalve u heeft een wachtwoord nodig om dit te doen(wat wij beide niet meer weten) en zonder dit wachtwoord kunnen wij niks. Of komen even langs te winkel, ja dat gaat lekker makkelijk als je zelf in Spanje woont.

Echt te belachelijk hoe je wordt behandelt als je al 10 jaar klant bent. Ik raad dan ook iedereen af een abonnement af te sluiten bij Vodafone nog nergens zulke slechte service meegemaakt.

Ik blijf maar stug door gaan om eindelijk van dit vreselijke bedrijf af te komen.

Gewenste Oplossing:

Als mijn abonnement wordt stopgezet. Zoals is beloofd via de mail.
Maar niet wordt gedaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rkelch