Klacht: Opzeggen

op 03 juli 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Het opzeggen van fiber ging al moeizaam. Toch nog een maand langer betalen dan afgesproken was.
Nadat wij alles wat we in bruikleen hadden terug hadden gestuurd werd opeens gezegd dat het pakje niet was aangekomen. Zomaar 99 euro van de rekening afgeboekt. Deze echter zelf terug gestort. Nu hebben we een incassobureau achter ons aan en beweerd fiber dat we het glasvezelmodem niet hebben ingeleverd.
We zijn zeer, maar dan ook zeer teleurgesteld in een bedrijf die geld op deze manier van je aftroggelt.

We zijn pas tevreden als Fiber zijn excuses aanbied en dat we niet iets hoeven te betalen wat we WEL hebben terug gestuurd!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 05 juli 2017 om 12:56 geantwoord

Beste klant,

Zou u ons een een track and trace code kunnen sturen, hiermee zouden we de case zelf verder kunnen afhandelen.

Fiber Nederland

Heeft op 05 juli 2017 om 19:23 geantwoord

Dit is geen oplossing . Maar een vraag. Daarmee is nog niks opgelost. Elke keer weer wordt naar de t&t gevraagd..... verschillende keren ontvangen door jullie maar jullie zeggen nu dat het glas vezelmodem er niet is terwijl wij zeker weten dat we alles hebben terug gestuurd. Het onze ja tegen u nee......
3SKABA549943864

Alle klachten die gemeld zijn door ToniaPijl