Klacht: Opwaarderen

op 02 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 02 oktober 2017 om 11:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Alfjes,

In je melding geef je aan dat het OV-oplaadpunt in Bolsward niet werkt. Dat is minder handig! Ik zal je melding doorsturen naar de afdeling die hierover gaat zodat er gekeken kan worden naar dit OV-oplaadpunt. In veel bussen in Friesland kun je overigens ook reissaldo opwaarderen.

Met vriendelijke groet,

^JE
Webcareteam Arriva

Heeft op 02 oktober 2017 om 12:10 geantwoord

Klopt in de bus kan je opwaarderen maar je bent dan verplicht om zozo vijf euro op je kaart te hebben.zozo mijn dochter kan niet opwaarderen in de bus.zonder opwaardering mag je niet in de bus opwaarderen.super bedankt dat er naar gekeken wordt

Alle klachten die gemeld zijn door Alfjes