Klacht: Optreden geannuleerd, maar bedrijf wil het geld houden.

op 22 mei 2020 over TopTicketshop in de categorie Ticketbedrijven

Tickets gekocht bij deze sjacheraar a 150,-
Topticketshop mailt mij vervolgens dat zij het evenement annuleren en verwachten dat ik ze het geld laat houden.

Dat kan niet, want als consument heb je recht op je geld terug.
https:www.consumentenbond.nljuridisch-adviesandere-onderwerpenconcert-afgelast

Topticketshop handelt dus als een crimineel. Niet alleen bij mij hoor, dat doet het bij al zijn klanten die gedupeerd zijn.
Nu kan ik het terugkrijgen, want ik heb godzijdank met mijn creditcard betaald, maar alle mensen die met Ideal hebben betaald zijn de pineut. Die moeten een procedure starten en vooral massaal aangifte doen.

Deze vent gaat nooit iets oplossen, dus ik verwacht niks. Ik ben al weken bezig om mijn recht te krijgen maar hij doet net alsof hij gek is.
Ik ben tevreden als een 'ondernemer' als deze failliet gaat en dat zal ook gebeuren, want ik zal er persoonlijk voor zorgen dat iedereen die deze verkoper googelt, ziet hoe hij met zijn klanten omgaat.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TopTicketshop

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TopTicketshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door georginas