Klacht: opsturen van vergeten knuffel is blijkbaar onmogelijk vanuit Lac d’Aliette

op 12 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

reeds jaren gaan we zowel in het voorjaar als in het najaar naar Center Parcs. Van voor dat de kinderen geboren zijn, zijn we al klant bij Center Parcs. Na zowat alle parken in Belgie en Nederland een of meerdere keren te hebben bezocht hebben we dit jaar gekozen voor Frankrijk.
Mooi weer, lekker eten, prachtige streek het kon toch niet beter ?
Lac d’Aliette was dan ook prachtig ! Mooi huisje aan het water, Reims was prachtig kortom we hadden een zeer mooie vakantie !

tot we 100 kilometer van huis waren en ons dochter vanop de achterbank van de auto plotseling riep dat ze haar knuffel was vergeten in het vakantie huisje …
Weg mooie vakantie, gezien het dik vier uur rijden enkel is hebben we dan maar onmiddellijk naar het park gebeld of ze de knuffel tussen het bed hadden gevonden. Groot was de vreugde dat ze de knuffel inderdaad hadden gevonden en dat ze deze gingen opsturen wanneer we een mailtje stuurden naar “objetstrouves.la@groupepvcp.com” en dat dit een 20 tal euro kostte. Zo gezegd, zo gedaan. Tot hier het goede nieuws

Na een week, twee weken niks. Gebeld, geen gehoor meer. Nog gebeld, mevrouw u moet op een ander moment bellen of u moet een ander nummer bellen. En dat nummer gaf dan weer … geen gehoor.
E-mailen dan maar ! enkel leesbevestigen kreeg ik ! Mails gestuurd naar center Parcs, naar objets trouves, naar de servicedienst, naar center parcs Belgie (want ik heb tenslotte geboekt via Belgie). allemaal niks !!! Het enige dat ik nu twee maanden later heb is een wanhopige dochter die enkel aan de vakantie heeft overgehouden de gedachte dat alle Fransen haar knuffel achterhouden …
Ik heb ook gebeld met Center Parcs Belgie waarbij men dan zegt : sorry mijn Frans is niet zo goed !
Het enige dat ik nu nog wil is dat er mij iemand kan zeggen is of de knuffel nog in het park aanwezig is en waar ik er om kan komen! ik neem wel een dag verlof op en rij er om.
Center Parcs kindvriendelijk ? Men zou dan toch moeten beseffen dat een knuffel voor een kind zeer belangrijk is.

vakantie gegevens :
Aantal personen 4
Aantal cottages 1
Aankomstdatum vr 01-07-2016, 13.00 uur
Vertrekdatum vr 08-07-2016, 10.00 uur

het melden of de knuffel nog aanwezig is op het park lac d'Aliette
compensatie voor een eventueel volgend verblijf

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 04 oktober 2016 om 14:14 geantwoord

Heeft op 04 oktober 2016 om 14:29 geantwoord

Dit is wel het laatste waar wij op zaten te wachten! Een droog mailtje waarbij men ons vertelde dat er een miscommunicatie is geweest en men de knuffel niet heeft gevonden terwijl men ons per telefoon perfect de knuffel heeft kunnen beschrijven ! Men heeft met andere woorden gewoon de knuffel van een klein kind weg gegooid bij het vuil. Wel Center Parcs wij hadden van jullie een andere oplossing verwacht ...
Zo is een probleem oplossen wel heel gemakkelijk

Alle klachten die gemeld zijn door kris1973