Klacht: Opnieuw vele malen geen reclame

op 03 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

In ons appartementengebouw aan de Boulevard de Ruyter (De Westpoort) in Vlissingen ontvangen wij al vele weken geen reclamefolders.
Dit is al vele malen eerder ook al gebeurd. Het gaat er op lijken dat er voor omgeving geen belangstelling bestaat vpor de bezorging.
Graag met spoed weer correcte bezorging.

Dit is niet zo moeilijk. Als de bezorging wel correct is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 03 juli 2017 om 15:06 geantwoord

Geachte heer Minderhoud,

Zoals telefonisch besproken blijven wij ons uiterste best doen om de folders netjes in de brievenbus te krijgen. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen.

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Minderhoud