Klacht: Opnieuw vele malen geen reclame

op 03 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In ons appartementengebouw aan de Boulevard de Ruyter (De Westpoort) in Vlissingen ontvangen wij al vele weken geen reclamefolders.
Dit is al vele malen eerder ook al gebeurd. Het gaat er op lijken dat er voor omgeving geen belangstelling bestaat vpor de bezorging.
Graag met spoed weer correcte bezorging.

Gewenste Oplossing:

Dit is niet zo moeilijk. Als de bezorging wel correct is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 03 juli 2017 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Minderhoud,

Zoals telefonisch besproken blijven wij ons uiterste best doen om de folders netjes in de brievenbus te krijgen. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Minderhoud