Klacht: opmerking in strijd tegen de regels

allemeersch chris op 26 februari 2021 over Facebook in de categorie Social Media

vandaag werd een reactie van mij genoteerd als in strijd tegen de regels.ik kreeg een waarschuwing. ik zou aan PESTERIJEN doen.

ik schreef: uw kortzichtigheid siert u.uw rationeel denkvermogen nog meer.

dit wordt dus als pesterijen aanzien??? hoe absurd.dit is helemaal geen pesterij of eender welke overtreding.

waar ziet facebook hier pesterijen in?
waneer een opmerking gemeld wordt is deze vaak in strijd voor de ene en voor de andere niet.
zo melde ik onlangs dat iemand die ernstige scheldwoorden uite .
ik kreeg doodleuk de melding dat dit niet in strijd is.WTF??? waarom niet?omdat het tegen een rechtse politieker geuit was. dit is pure discriminatie en viseren van bepaalde personen.

ik voel mij hierdoor geviseerd en eis een rechtzetting.dit is pas pesterij van facebook en van de persoon die deze opmerking melde.

ik eis dat de klacht verwijderd wordt.het betreft geen enkele pseterij.indien deze niet verwijderd wordt en rechtgezet dien ik klacht in via mijn advocaat tegen facebook en tegen de persoon die dit melde voor discriminatie en pesterij aan mijn adres! dit is volkomen absurd

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door allemeersch chris