Klacht: Oplichting dmv aanbieden gratis testperiode

op 10 juli 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Ben via een link een aanbieding aangegaan om Forskolin Naturals voor een periode van 10 dagen gratis uit te proberen.
Na ontvangst zonder enige indicatie verder, kreeg ik een aantal dagen later een factuur (digitaal) om maar even Euro 99,91 te betalen.
Tot op heden (een aantal aanmaningen verder, telefonisch contact en emails van zowel Billink als iemand van Bralex), weiger ik pertinent om te betalen. Inmiddels ook heel wat forums gezien en veel dezelfde reacties gelukkig. Hoop dat er door jullie en/of andere instanties stappen genomen kunnen worden tegen dit bedrijf en dit soort praktijken. Voor mij is dit pure oplichting !

Bij voorbaat dank ook voor een eventueel advies.

Gr.
Leo Geerlings

Graag een advies hoe dit bedrijf met een brief / email af te houden van verdere aanmaningen etc.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht late23254

3 weken geleden - Ik heb nog geen oplossing aangeboden gekregen ? Ik zou het zeer waarderen hier n brief o.i.d. voor te krijgen om weerwoord te geven aan deze oplichters. Met vriendelijke groeten, Leo Geerlings lpgeerlings@gmail.com

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Bericht van Bralex

2 weken geleden - Beste L. Geerlings, Wat jammer dat u zo over ons denkt. Ik zal nogmaals uitleg geven over onze aanbieding omtrent Forskolin Forte & detox Forte. U krijgt een kuur van 30 dagen, waarvan u 10 hele dagen mag testen. Op de 10de dag dient u zelf een keuze te maken. 1) U besluit door te gaan met de kuur van 30 dagen en u betaald de bijbehorende factuur. 2) U besluit niet door te gaan met de kuur van 30 dagen, dit kan natuurlijk. Dan kunt het geopende pakket retourneren en dient u ervoor te zorgen dat het geopende pakket uiterlijk op de 14de dag bij onze webshop te zijn gearriveerd. Uiteraard zullen wij, indien u binnen dit termijn zich bevindt de factuur crediteren. Voor gesloten verpakkingen gelden de regels; 14 dagen kunt u zich herroepen en dan dient er voor te zorgen om het pakket binnen 14 dagen bij ons te laten arriveren. Vergeet daarnaast niet dat onze aanbieding zeer uniek is en het bijzondere aan onze actie is nu juist dat u het mag testen. Normaal gesproken kunt u niet testen omwille van hygiënische redenen bij supplementen. Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Laura.

Alle klachten die gemeld zijn door late23254