Klacht: oplichting cadeaubon

op 15 februari 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

wij hebben een korting bon van jullie die niets waard is geen 150 euro en sand waar wij die van hebben gaat ook aangiften doen van oplichting tegen jullie .wij boeken met nummer 1910423 . en krijgen van jullie 150 korting zeggen jullie .
wat helemaal niet zo is . want een ander belt naar jullie binnen uur na ons en krijgt te horen dat die 430,96 moet betalen aan jullie dus wij krijgen geen 150 euro van jullie en sand post bedrijf is daar heel slecht over te spreken en staat erg veel over jullie op internet dat jullie geen korting geven op die bonnen dus oplichting van jullie kan uit dus nu gaan wij gaan giften doen bij politie en die zegt ook al veel en veel klachten er over te hebben en onderzoek naar doet nu . dus gaan wij nu 150 minder betalen of niet .

als jullie die 150 korting echt geven dus wij betalen geen 419.96 maar 269.96 dan geven jullie korting . wat jullie nu niet doen en veel heel veel mensen over jullie zeggen nu oplichting doen jullie nu en wij gaan dit ook zeker bij kassa en ander tv mensen aan geven met sand post te gelijk en zend tijd voor krijgen en rtv noord holland is hier ook mee aan de gaan en wil er ook zend tijd voor vrij maken en op tv zetten over jullie en sbs 6 wil ook graag zend tijd vrij maken er voor dus is nu aan jullie die op te lossen en erg snel ook .

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 16 februari 2018 om 15:16 geantwoord

Het Webcare Team van Center Parcs heeft een e-mail verstuurd met de nodige uitleg over de aanbieding waarmee de gast had geboekt. De klacht werd ook reeds via Guest Relations afgehandeld. Helaas kunnen er geen uitzonderingen gemaakt worden op de actievoorwaarden. Wij kunnen dan ook niet ingaan op het verzoek van de gast.

Heeft op 22 februari 2018 om 17:32 geantwoord

wij versturen nu met veel mensen die ook bonnen hebben alles naar stichting geschillencommisgs en sand post zal het ook doen

Alle klachten die gemeld zijn door j van twisk