Klacht: oplichting

op 01 augustus 2017 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De ING heeft mee gewerkt aan het weg sluizen van 2, 9 miljoen euro van de klant zijn account dat geblokkeerd had moeten worden , volgens het bij ING bekende notariële contract. Na weg sluizing door ING ( Dhr. Visser Rotterdam) Heeft dit bedrijf zich op laten doeken en was geen beslag meer mogelijk ,van vordering rechtbank DW. Vastgoed Aangetekend schrijven aan u bank nooit beantwoord.
Alle te maken kosten om u als nog aansprakelijk te stellen voor u rekening.
Ook zal ik aangifte doen van oplichting tegen u bank

Gewenste Oplossing:

als ik mijn schade krijg betaald, anders zal ik niks uit de weg gaan om dit te kunnen krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van ING

2 maanden geleden - Beste Henk8888, Wat een nare situatie. Zou je wellicht je vraag willen toelichten, het is mij niet helemaal duidelijk wat ik voor je kan betekenen. Gaat het om jouw eigen Particuliere of Zakelijke rekening? Vriendelijke groet, Yvonne ING Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 07 augustus 2017 om 18:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Henk,

Omdat we niets meer van je hebben gehoord, ga ik deze klacht sluiten. Mocht je je klacht toch nog willen toelichten, dan mag dat uiteraard.

Vriendelijke groet,

Hilde
ING Webcare

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door Henk8888