Klacht: oplichting

op 17 juli 2017 over Rabobank in de categorie Banken

Geachte Meneer, Mevrouw. Dit verhaal speelde zich af in Tilburg Interpolis. Mijn naam is: Patrick Vrolijk, Geboren: 10-03-1985, en ik woon in Tilburg, Gmail: patrickvrolijk85@gmail.com, Telefoonnummer: 0626094222. Ik was klant bij Rabobank, ik weet dat ik geld had op mijn rekening en wou die komen opnemen. Stom verbaasd was er een negatief saldo. Ik ging naar een medewerkster die mij toen te woord stond, vroeg haar waarom ik niks kan opnemen, zij vroeg mij hoe ik aan het bankpasje kwam, wat ik een hele rare vraag vond, omdat ik met een Rabobank pasje wilde pinnen. Ik antwoorden haar: die heb ik van Rabobank. Zij keek op haar computer en zei: ja maar meneer dat pasje of dat rekening nummer staat niet op uw naam, wat ik ook heel vreemd vond. Ik vroeg aan mevrouw die achter de balie stond, maar mevrouw hoe kan dat dan? U ziet toch dat ik mijn Rabobank pasje heb, en dat de rekeningnummer op mijn naam staat. Ze vroeg mij of ik even wilde wachten, en ze ging weg door een deur naar achteren toe, waar ik haar niet meer kon volgen. Ze kwam terug en zei: Meneer ik heb te horen gekregen dat u niet meer klant bij ons ben, en dat u dat pasje niet meer mag gebruiken, en dat ik dat pasje moet in nemen. ik zei tegen haar; waarom ben ik niet meer klant dan. Zij zei dat ze het ook niet weet en dat ik ook niet meer welkom ben bij Rabobank en dat ik het gebouw moest verlaten. Ik wilde geen problemen en ben toen maar weg gegaan. Ik vind dit heel raar, Ik weet gewoon dat ik geld op m n rekening had staan en vond het apart dat ik weg moest uit Rabobank en dat hun mij niet wilde helpen. Ik heb bewijs dat ik klant was bij Rabobank en dat ik geld had. Ik sta nu zelfs op het zwarte lijst, en dat ik niet meer welkom ben bij Rabobank, eigenlijk bij geen 1 bank in Nederland want waar ik ook kom, wordt ik geweigerd en kan ook geen leningen krijgen. Ik ben slachtoffer van oplichting en eis een schade vergoeding. Ik zal aan alles meewerken en alle bewijs stukken leveren als dat gevraagd zou worden. een bank is iets waar je vertrouwd je geld op je rekening zou kunnen / moeten laten, een bank moet altijd jou geld kunnen bewaren of jou altijd moeten kunnen helpen, als je slachtoffer bent van oplichting. Ik eis schadevergoeding van 20.000 euro en ik wil dat mijn naam gezuiverd wordt, want dit vind ik niet kunnen. Ik hoop dat we tot een oplossing kunnen komen, anders ben ik genood zaak om verdere stappen te gaan nemen en misschien moet ik wel een advocaat gaan nemen. Met vriendelijke groet; Patrick Vrolijk.

Ik eis 20.000 euro schadevergoeding en ik wil dat mijn naam gezuiverd wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

Reactie van de melder van de klacht patrick vrolijk

3 maanden geleden - Ik ben slachtoffer van oplichting.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door patrick vrolijk