Klacht: Oplichting

op 03 augustus 2016 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben een reis geboekt bij D-reizen met een verblijf voor 11 nachten. Bij het boeken hebben wij duidelijk aangegeven de reistijd belangrijk te vinden en zeker niet korter te willen gaan. Hierna kregen wij bevestigingspapieren mee waarop staat dat wij een verblijf hebben van 11 nachten. Enkele dagen geleden de tickets binnen gekregen waarop staat vermeld dat wij maar 10 (!) nachten gaan. Ik heb nu al 4 keer contact gezocht met de D-reizen (waarbij elke keer 30 minuten in de wacht gestaan), maar ik krijg elke keer een andere smoes te horen. Ik voel me heel erg opgelicht. Ze laten je betalen voor dagen die je vervolgens niet krijgt. En als je een oplossing probeert te zoeken word je bij elk gesprek afgewimpeld. Noemen jullie dat service?! IK BOEK DAAR NOOIT MEER!

De overeengekomen 11 nachten verblijf of de compensatie voor het te veel betaalde bedrag.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van

7 maanden geleden - Beste mevrouw van der Leer, Bedankt voor uw bericht. Helaas zijn uw persoonlijke gegevens (adres, mailadres en telefoonnummer) niet bekend bij ons. Hierdoor kan ik niet de beschreven reis/reservering opvragen in ons systeem. Zou u in een bericht (niet openbaar) uw factuurnummer willen sturen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Charlotte D-reizen – Webcare

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 14 augustus 2016 om 13:45 geantwoord

Beste mevrouw van der Leer,

Helaas hebben wij geen reactie ontvangen en zullen wij de klacht sluiten. U bent vrij om de klacht nogmaals te melden met een factuurnummer. Dit kan via deze website of direct bij de vakantiewinkel waar de reis geboekt is.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Charlotte
D-reizen - Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door a leer