Klacht: Oplichting

op 22 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Op 16 juli boek ik een weekendje weg . 2,5 dag weg voor de datum 29 juli t/m 1 augustus voor een bedrag van 384,16 Euro aardig aan de prijs maar toe maar. Echter voor de familie omstandigheden komt het volgende het moet een weekje worden verzet dus niet annuleren maar omzetten dit kost 75,00 euro belachelijk bedrag maar ook deze toe maar. Maar dan komt het E komt nog eens 50 Euro bovenop. En wel om het volgende:
– huurprijs is duurder dus.
Interne vertelt dit is een leugen daar de prijs dus 299,00 Euro is.
– De boekingsdatum geld.
Echter is dat ook een leugen daar die prijs 384,16 Euro was. Maar volgens mevrouw Wendy van de zeer slechte klantenservice moest ik wel blij zijn met de broodjes.
– Ik ben nog nooit zo voorgelogen door een bedrijf als door centerparcs die dus zonder blikken en blozen 508,00 euro vragen voor 2,5 dag voor hun accommodatie.
– Een zeer slechte klantenservice, die bovenal van mij het predicaat mensen een oor aannaiend krijgen. Een zeer slechte service en zullen wij een ieder in ieder geval niet aanraden om naar het oplichtersparadijs centerparcs te gaan.

Wanneer er excuus wordt gemaakt voor de nare behandeling en voor de vele leugens, leugens die een mens tot waanzin drijven en de extra kosten binnen het normale. En bij uitstek excuus van hooghartige Wendy van de klanten service. Enzullen wij en een ieder om ons heen nimmer meer boeken bij centerparcs leugenaars

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 29 juli 2016 om 10:09 geantwoord

Het Webcare Team van Center Parcs heeft op 29 juli 2016 een e-mail verzonden naar de gast. Voorafgaand is er op 25 juli nog telefonisch contact geweest tussen de gast en de afdeling Guest Relations. Tijdens dit gesprek werd er besproken dat indien er een wijziging in een boeking dient te gebeuren, dit met kosten is. Indien een gast dan wenst om te boeken naar een andere periode, is het mogelijk dat de nieuwe verblijfsperiode een duurdere periode is. Bovendien worden de prijzen van de nieuwe gekozen periode gehanteerd zoals die van toepassing waren op het moment dat de gast oorspronkelijk de boeking maakte. Hoogst uitzonderlijk werd er een beperkte wijzigingskost aangerekend.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Stroeven