Klacht: OPLICHTING

op 15 juli 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,

Beste,

Op 05.07.2016 heb ik een pakket met Kiala verzonden. eerst moest ik veel stappen om internet volgen om me te registreren bij ups. ik ontving een bericht dat mijn pakket (1kg) zou op 08.07.2016 geleverd zijn. Op Kiala’s site staat er ook een prijs voor pakketten tot 15 kg 4.5 euro. Ik moest 4 centjes meer betalen. Het pakket was pas 13.07.2016 aan Kiala punt geleverd en nu krijg ik nog een extra factuur van UPS – 3.89 euro te betalen. Met deze schrijven wil ik de betaling betwisten en een klacht neerleggen. De diensten zijn duurder dan het op internaat vermeld is en de zending verliep niet volgens de offerte.
Ik reken op een commerciële oplossing van mijn klacht.

MVG,

iwona kur

Gewenste Oplossing:

X

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IWONAk