Klacht: OPLICHTING

op 15 juli 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,

Beste,

Op 05.07.2016 heb ik een pakket met Kiala verzonden. eerst moest ik veel stappen om internet volgen om me te registreren bij ups. ik ontving een bericht dat mijn pakket (1kg) zou op 08.07.2016 geleverd zijn. Op Kiala’s site staat er ook een prijs voor pakketten tot 15 kg 4.5 euro. Ik moest 4 centjes meer betalen. Het pakket was pas 13.07.2016 aan Kiala punt geleverd en nu krijg ik nog een extra factuur van UPS – 3.89 euro te betalen. Met deze schrijven wil ik de betaling betwisten en een klacht neerleggen. De diensten zijn duurder dan het op internaat vermeld is en de zending verliep niet volgens de offerte.
Ik reken op een commerciële oplossing van mijn klacht.

MVG,

iwona kur

Gewenste Oplossing:

X

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 14 april 2017 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door IWONAk