Klacht: OPLICHTING

op 15 juli 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte,

Beste,

Op 05.07.2016 heb ik een pakket met Kiala verzonden. eerst moest ik veel stappen om internet volgen om me te registreren bij ups. ik ontving een bericht dat mijn pakket (1kg) zou op 08.07.2016 geleverd zijn. Op Kiala’s site staat er ook een prijs voor pakketten tot 15 kg 4.5 euro. Ik moest 4 centjes meer betalen. Het pakket was pas 13.07.2016 aan Kiala punt geleverd en nu krijg ik nog een extra factuur van UPS – 3.89 euro te betalen. Met deze schrijven wil ik de betaling betwisten en een klacht neerleggen. De diensten zijn duurder dan het op internaat vermeld is en de zending verliep niet volgens de offerte.
Ik reken op een commerciële oplossing van mijn klacht.

MVG,

iwona kur

X

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 14 april 2017 om 10:25 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door IWONAk