Klacht: oplichting

op 16 mei 2016 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Ik heb een dure bril bij pearle gekocht.
Hierbij was een aktie voor een tegoedbon van 60 euro voor lenzen. Nu zijn deze lenzen bij pearle 2x duurder als ergens anders. Dus pure oplichting dus die 60 euro zijn 0 waard maar wel Door deze aktie een dure bril gekocht. Kan ik hier iets mee.

Lenzen voor de zelfde prijs als bij de concurrent.
Ik heb hier bewijs voor.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 09 juni 2016 om 14:21 geantwoord

Beste mevrouw Pin,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Via deze weg laten wij u weten dat wij de klacht zullen sluiten. De klacht sluiten wij vanwege het feit wij met elkaar hebben gesproken. Tijdens dit gesprek hebben wij met elkaar over onze prijsstelllingen gesproken en uitgelegd wat maakt dat onze prijzen zijn zoals ze zijn.

Met vriendelijke groeten,
Pearle Opticiens

Heeft op 10 juni 2016 om 08:13 geantwoord

Dit is geen! oplossing.. blijft een sigaar uit eigen doos. Vindt het ook een slechte afwikkeling. Zo kan je iedere klacht wel goed praten. Pearl wees een goed bedrijf en los dit gewoon op.

Bericht van Pearle

8 maanden geleden - Beste mevrouw Pin, Hartelijk dank voor uw bericht. Via deze weg laten wij u weten dat wij de klacht zullen sluiten. Enige tijd geleden is er contact met u opgenomen om onze prijsstellingen uit te leggen. Tussen onze prijsstellingen en de prijsstellingen van internetaanbieders zit in inderdaad een verschil. Hier kunnen wij op basis van uw bericht geen verandering in aanbrengen. Met vriendelijke groeten, Pearle Opticiens

Alle klachten die gemeld zijn door evelinepin