Klacht: Oplichting

op 09 juli 2021 over Huurcommissie in de categorie Verhuur

Heden verblijd met brief van Quote500 genoteerde verhuurder Metterwoon Vastgoed B.V., behandeld door de weledelgestrenge frauduleuze heer H. Vreeburg, juridisch adviseur, gesteund door de corrupte Huurcommissie. Dezelfde juridisch adviseur waardoor je geen rechtsbijstand hoeft af te sluiten, want die persoon wordt (ook) door hem omgekocht. Schriftelijk bewijs van mening vóór en na gesprek van mijn voormalig juridisch adviseur met deze respectabele heer, die zijn eigen blunders verhaalt op huurders in dossier ge(mis)dragingen verhuurder bij de eveneens respectabele Huurcommissie. Kan een Quote 500 verhuurder zich geen slimmere juridisch adviseur permitteren? Zelfs een leek op dit gebied prikt elke keer door zijn blunders heen en dat steekt hem enorm. Wat een blamage. Bij sommige mensen hoef je je niet af te vragen hoe ze aan hun fortuin komen en welke vrienden ze daarmee kunnen maken.
Zoals vermeld heb ik na 2 jaar wachten 4 corrupte uitspraken per email ontvangen, w.o. 2 huurverhogingen, 1 over 2019 en 1 over 2020. Het totaal bedrag met terugwerkende kracht bedraagt 777,14 euro!. Dit gebaseerd op persoonlijk door hem bij de Huurcommissie aangereikte handgeschreven verzoekschriften, terwijl je digitaal kunt invullen. Maar dat is niet gewenst, want dan is de datum van indiening die hij stelselmatig overschrijdt, te zien en dat is niet gewenst. De Huurcommissie is dan zo vriendelijk om er een geantedateerd stempeltje van binnenkomst op te zetten. Juridisch verantwoord uiteraard!!! Ook is nog even meegenomen in de berekening de 25 euro leges die ik aan de Belastingdienst heb betaald, had ingehouden op de huur, omdat ik werd geconfronteerd met een voorzittersuitspraak, wat al niet kon zonder mijn toestemming, maar ook nog eens vóórdat ik beroep kon instellen, van de respectabele Huurcommissie de acceptgiro voor legesbetaling ontving. Kan inmiddels een kamer behangen met herinneringen, aanmaningen etc. De Huurcommissie diverse malen verzocht mijn armlastige verhuurder die 25 euro over te maken, want tenslotte was dit een zoveelste blunder van de corrupte Huurcommissie en niet mijn fout. Maar naar alle waarschijnlijkheid was al bekend, dat mijn verzet hiertegen ook afgewezen zou worden. Al met al weer een schrijnend voorbeeld van machtsmisbruik. Overigens kan mijn verhuurder naar de Rechter stappen, om zijn op frauduleuze en corrupte manier gehaald recht te verzilveren want dit laat ik niet over mijn kant gaan.

Ik ben tevreden als 1. de corrupte Huurcommissie wordt aangepakt en deze bespottelijke uitspraken worden teruggedraaid. BZK actie graag. Uw verantwoordelijkheid. Zo niet, is er sprake van verregaande rugdekking en tevens machtsmisbruik op een zeer ongewenste manier door het ministerie van BZK en eveneens van de Nationale Ombudsman, waar mijn klacht hierover al 2 jaar ligt en ik ook met een kluitje in het riet wordt gestuurd, wat uiteraard ook niet voor niets is.
en 2. dat mijn bijna ongelofelijk dossier gedragingen verhuurder dat bij de HC ligt eens wordt doorgespit door een deskundige. Tenslotte is er een initiatief van BZK foute verhuurders. Fouter kan niet, dus graag actie. Al 10 jaar intimidatie en verregaande pesterijen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurcommissie

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurcommissie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door imi