Klacht: Oplichters (Peugeot 207CC 16 VTI BJ 2007)

op 05 september 2018 over Vaartland in de categorie Internetshops - Auto's en auto onderdelen

In augustus 2017 een auto gekocht met extra garantie. Rij deze auto nu nog geen jaar (€ 4945,00 aanschaf € 1271,00 voor het zgn maxiservicepakket). Hij zou een grote beurt krijgen volgens alle normen. Nu een jaar later breng ik de auto naar het bij hun aangesloten garagebedrijf. Daar blijkt dat er van alles aan mankeert en dat de onkosten, is dus excl. het extrapakket wat ik bij vaartland had aangeschaft, € 600,00 zijn. Vaartland reageert niet op mails etc. Er zijn zaken stuk die niet in een jaar stuk kunnen gaan.
Tevens sta ik versteld van de waarde van de auto. Nog geen 12.000 km meegereden in een jaar. Geen schade’s gereden etc. Nu kom ik bij een bovag bedrijf want wil toch groter gaan rijden. Deze geeft € 1500,00 terug. Ook bij andere bedrijven geinformeerd en ook daar krijg ik maar rond de € 1500,00 retour. Dus ik verrijdt in 1 jaar tijd € 3445,00 op een auto. Knap volgens mij. Nooit meer vaartland , oplichters in alles

Als vaartland mij tegemoet komt in de reparatie-kosten en de auto eventueel weer terug kopen voor € 3750,00.Dan slik ik mijn verlies maar

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vaartland

Reactie van de melder van de klacht Henri Druijts

3 maanden geleden - Nu is mijn auto ondertussen ter onderhoud en reparatie naar Nuijtermans geweest. Echter zijn er een aantal klachten niet opgelost

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vaartland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henri Druijts