Klacht: Oplichterij

op 09 maart 2020 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

op 1 maart 2020 om 09:50 uur heb een boeking gemaakt. Ik kreeg de bevestiging. Meteen zag ik dat er een fout in de naam aanwezig was. Meteen heb ik via messenger 2 uur na de boeking om 11:49 uur contact opgenomen met een medewerker genaamd Shovan. De situatie uitgelegd en ik zou terugbelt worden.
In plaats van teruggebeld te worden, is mijn op 2 maart 2020 en email gestuurd dat de boeking niet gewijzigd mocht worden.
Terwijl tot 3 uur na de boeking een boeking gewoon kosteloos geannuleerd kan worden. Als medewerker Shovan mij bij het eerste contact had geïnformeerd dat wijziging niet mogelijk was, maar wel de boeking kosteloos te annuleren en een nieuwe boeking te maken had ik dit zeker gedaan.

Nu ben ik al vanaf 01 maart 2020 bezig om iemand te pakken te krijgen op diverse telefoons in binnen en buitenland. Maar niemand te bereiken. Sedert ook 1 maart zou ik teruggebeld worden gebeurt dus ook niet. De irritatie en frustratie stijgt hierdoor naar een toppunt

Gewoon te woord worden gestaan door een medewerker en niet allemaal maar doorspelen naar een email of telefoon nummer waar niemand te bereiken is.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Reactie van de melder van de klacht fsahin

6 maanden geleden - Koop alstublieft je ticket ergens anders, betaal een paar euro meer en speel op zeker. Ik ben nu een paar honderd euro lichter.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fsahin