Klacht: Oplichterij

op 04 augustus 2016 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Beste

Ik heb een zonnebril van Dior tweedehands willen kopen op uw website. Het bedrag is overgeschreven naar de mevrouw ‘Fabienne’. Na een maand of 2 problemen te hebben gehad met de post en andere belemmeringen wordt er niet meer gereageerd op mijn berichten die ik naar deze mevrouw stuur.

Vooraleer ik de overschrijving voltooide keer ik naar wat voor producten de vrouw verkocht, ook zat ze enige tijd op marktplaats waardoor dit allemaal heel erg te vertrouwen leek.

Maar nu ben ik mijn geld kwijt, heb ik de bril niet ontvangen en heb ik geen nieuws of contact meer van de vrouw genaamd Fabienne die de bril wou verkopen.

Ook heb ik geprobeerd om mijn geld terug te krijgen van haar maar ze wou dit niet aanvaarden.

Ik kan Fabienne niet meer terug vinden doordat ze de advertentie reeds heeft verwijderd. Ik zie wel nog het nummer van de advertentie staan: m1050552393

U zou me erg kunnen helpen met de gegevens van die vrouw door te sturen, zoals een telefoonnummer, achternaam, e-mailadres, ... alles wat ik kan gebruiken om met deze vrouw terug in contact te komen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Terpstra Olivia