Klacht: Opladen OV-chip

op 28 januari 2014 over RET in de categorie Vervoersbedrijven

Op metrostation Beurs stond ik op dinsdag 28 januari bij de verkooppunt van de RET. Helaas had geen geld meer op mijn OV-chipkaart. Ik had geen geld meer op mijn rekening om te pinnen en kon door een storing via mobiel bankieren geen geld overmaken. Wel had ik een briefje van 10 euro in mijn portemonnee. Ik stond netjes in de rij van de RET te wachten op mijn beurt om op laden. De uiterst onvriendelijke RET’er vroeg op een botte toon dat het mij 10,50 kostte als ik daar zou opladen. Ik gaf aan dat dat juist het probleem was en dat ik geen 50 cent had. Maar in plaats van mij vriendelijk te woord te staan en eventueel een oplossing te geven, wees hij me op een zeer onvriendelijke de weg terug. Ik was bereid om mijn laatste tientje voor de RET op te maken, maar dat was nog niet voldoende. De RET is een dienstverlenend bedrijf, maar er heerst een uiterst vijandige mentaliteit en onvriendelijkheid. Trouwens, nergens op Beurs wilden ze wisselen, ze zijn daar alleen maar uit op je geld!

Ik was zeer tevreden geweest met een suggestie of een andere oplossing. Dienstverlenend dus. Een vriendelijke houding en wat meer behulpzaamheid aan een jonge dame had de RET'er gesierd, maar helaas.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RET

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RET nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door RET in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat RET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

RET

Heeft op 02 juni 2014 om 08:58 geantwoord

verwezen naar het KCC van de RET.

Alle klachten die gemeld zijn door haaring2