Klacht: Opladen Onderboken Spanning te hoog

op 23 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

“Opladen Onderbroken Spanning te hoog” toestel valt bijna niet te bedienen doordat elke keer deze melding in beeld verschijnt.
als batterij bijna leeg is plm 10% dan valt deze melding weg en kan er normaal gebruik worden gemaakt van de telefoon.

ik zou tevreden zijn als ik eind van de week nog niet mijn toestel tegen de vloer kapotgesmeten heb door de frustratie, maar één voodeel...ik kan dan gelukkig nog van mijn oude vertrouwde HTC gebruikmaken!! YESSS

(ik moet mijn mening over hieronder invullen maar ik heb nog geen ervaring met Samsung...dus ik geef elke optie één sterretje en wacht af)

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Beste, Wij adviseren jou om de telefoon ter reparatie aan te bieden via jouw verkoper. Ons reparatiecentrum zal onderzoeken wat deze door jou ervaren storing veroorzaakt. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Reactie van de melder van de klacht meyertechniek@gmail.com

5 jaren geleden - Beste Alex, Bedankt voor je ' automatisch ' antwoord... Zeer veel mensen hebben deze fout na het lijkt de laatste Samsung Update Android 4.0.x Inmiddels lijkt het mij sterk dat jullie nog geen definitieve oplossing hebben aangezien dit al plm ruim een maand speelt. Graag persoonlijk antwoord.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 23 juli 2012 om 11:22 geantwoord

Wij hebben de klant geadviseerd om de telefoon ter reparatie aan te bieden, daar wij deze storing helaas niet op afstand kunnen onderzoeken.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Samsung beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door meyertechniek@gmail.com