Klacht: Oplaadpunt kapot

op 16 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al minstens vier weken is het niet mogelijk om mijn ov pas op te laden op station baanhoek.
Hierdoor moest ik noodgedwongen zonder te kunnen inchecken de trein in, wat tot ergenissen leidt.
Het oplaadpunt zou z.s.m. gemaakt moeten worden, het is erg laks te noemen van Arriva dat er nu al minstens een maand overheen gaat.

Gewenste Oplossing:

Als het oplaadpunt binnen een week gemaakt kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 16 september 2017 om 09:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Victor178,

Ik vind het erg jammer om te lezen dat je nu al een maand je OV-chipkaart niet kunt opladen bij onze automaat op het station Baanhoek. Je reactie heb ik intern uitgezet zodat hier naar gekeken kan worden worden.

Ik hoop dat het zo snel mogelijk is opgelost!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^SM
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Victor178