Klacht: Opheffing bushalte Amerikaaln te Beek

op 08 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer/mevrouw,

Naar ik vernomen heb, bent u voornemens de bushalte aan de Amerikalaan te Beek op te heffen. de grond van deze beslissing ken ik niet, maar wel wil ik u melden dat deze Bushalte dagelijks door vele collega’s gebruikt wordt, en ook door de collega’s van omliggende bedrijven. Deze collega’s komen van heinde en ver met het openbaar vervoer(werken binnen 100km van huis is normaal bij het UWV tegenwoordig). Mocht u deze halte opheffen weet dan wel dat u heel veel werkende mensen, die simpelweg geen rijbewijs en/of auto hebben, hiermee benadeeld, en dit zelfs erin kan uitmonden dat zij straks geen werk meer hebben. Ik neem aan dat dat niet uw doel is?

Bij deze verzoek ik u dan ook de genoemde halte te handhaven.

Graag verneem ik spoedig uw reactie.

Indien de halte gehandhaafd wordt.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 september 2016 om 16:35 geantwoord

Hallo Roel,

Bedankt voor je bericht. Het klopt dat de halte ‘Amerikalaan’ aan de Amerikalaan vervalt. De bestaande vervangende halte ‘Australiëlaan’ aan de Europalaan ligt op loopafstand van deze halte. Complicatie is dat het betreffende haltebord van Veolia bij de halte 'Australiëlaan' op dit moment ontbreekt.

Daardoor bestaat deze halte nu alleen op papier en niet op straat. Dit kan voor verwarring zorgen. Echter uiterlijk 11 december is dit weer in orde en is de halte goed te vinden.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Dezegebruikersnaambestaatal