Klacht: Opheffen rekening

op 05 maart 2020 over ABN AMRO in de categorie Banken

Beste, ABN amro

Het is zo dat ik vanaf 2016 een bewindvoerder had, die alle financiele zaken van mij weer op orde moest brengen. Vanaf 1 januari 2020 ben ik bewind af. Het blijkt dat er 3 rekeningen op mijn naam geopend zijn geworden 2 die actief zijn gebruikt en eentje die nooit is. Die ene die nooit is gebruikt heeft inmiddels een saldo van – 156,48. Dit negatieve saldo bestaat alleen maar uit bank kosten van de afgelopen jaren. Ik ben meerdere keren naar verschillende abn kantoren in amsterdam en diemen geweest om deze rekening af te sluiten, maar dit wordt geweigerd omdat ik het openstaande saldo moet betalen. Er word niet eens naar mijn persoonlijke situatie gekeken en al het bewijs dat ik meeneem. Ik weiger dit, te betalen omdat ik dit niet veroorzaak heb en deze rekening is helemaal niet gebruikt.

Als ik deze kan afsluiten zonder de bank kosten te betalen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 05 maart 2020 om 11:34 geantwoord

Beste Soon2be-ex,,

Hartelijk dank voor je bericht.
Ik zie dat je deze klacht ook op de site van de consumentenbond, Klachtenkompas.nl, hebt geplaatst. Op basis hiervan heb ik je geprobeerd telefonisch te bereiken. Helaas kreeg ik je niet aan de lijn.
Om verwarring te voorkomen en de communicatie over deze klacht via één site te laten lopen sluit ik hierbij deze klacht.

Rob
ABN AMRO Webcare

Heeft op 09 maart 2020 om 10:49 geantwoord

Beste Rob,
Op het tijdstip dat je belde, was ik aan het werk en kon ik niet opnemen. Ik had verwacht vrijdag 6 maart terug gebeld te worden, maar helaas is dit tot niet gebeurd. Ik verwacht dat er deze week alsnog contact met mij opgenomen word, zodat we samen tot een oplossingen kunnen komen.

Alle klachten die gemeld zijn door Soon2be-ex